RSS

ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ: Χειραγωγώντας νεανικές συνειδήσεις

11 Nov

«Γκρεμίζοντας τείχη, χτίζοντας γέφυρες» ήταν ο επίσημος τίτλος της εκδήλωσης που διοργανώθηκε υπό την αιγίδα της πρεσβείας της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας από τη Γερμανική Σχολή Αθηνών και την «Ελληνογερμανική Αγωγή», ενώ ο πραγματικός στόχος ήταν εμποτισμός των συνειδήσεων των μικρών παιδιών και εφήβων με την επίσημη και αναθεωρημένη εκδοχή της ιστορίας όσον αφορά τη Λαϊκή Δημοκρατία της Γερμανίας. Ο μηχανισμός προπαγάνδας δημιούργησε μία καλοστημένη παράσταση με πρωταγωνιστές τα ίδια τα παιδιά. Τα παιδιά χωρισμένα σε ηλικιακές ομάδες κλήθηκαν να «δημιουργήσουν» ζωγραφίζοντας στο «εικονικό» από χαρτόνι τείχος που είχε στηθεί στο πλαίσιο της παράστασης στην Τεχνόπολη στο Γκάζι. Εγραψαν συνθήματα για την ελευθερία, τη δημοκρατία και την αδελφοσύνη των λαών… Το τείχος γκρεμίστηκε στο τέλος συμβολικά. Οι διοργανωτές δε σταμάτησαν μόνο σε αυτές τις συμβολικές πράξεις. Η εκδήλωση περιελάμβανε και την προβολή ντοκιμαντέρ, του ομίλου «Spiegel». Ενα ντοκιμαντέρ που εστίαζε σε συγκεκριμένα γεγονότα που οδήγησαν στη πτώση του Τείχους, παραλείποντας φυσικά να αναφέρει τους πραγματικούς λόγους, δηλαδή την ιμπεριαλιστική επιθετικότητα, που επέβαλλαν τότε στις αρχές της Λαϊκής Δημοκρατίας της Γερμανίας να προχωρήσει στην ανέγερσή του.

Σε αυτή τη «γιορτή χειραγώγησης» έστειλε μήνυμα και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας που σημείωνε: «Η ιστορία είναι γεμάτη από ισχυρά τείχη που έπεσαν και από αδύναμους ανθρώπους που στάθηκαν όρθιοι».

  • ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ, Τρίτη 10 Νοέμβρη 2009
Advertisements
 
 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: